 | Marketinq və İctimaiyyətlə Əlaqələr üzrə Mütəxəssislər (Vəzifə borcu və Kvalifikasiya tələbləri) | 1). MARKETİNQ üzrə DİREKTOR MÜAVİNİ.
Vəzifə: Marketinq üzrə direktor müavini
Sahə: ictimaiyyətlə iş üzrə departamenti
Vəzifə borcu:
• Marketinq üzrə direktor müavini müəssisənin marketinq strategiyasını və siyasətini həyata keçirir. • O marketinq strategiyası və siyasətinin həyata keçirilməsi üzrə planların işlənib hazırlanması və tətbiqi ilə məşğuldur. • Bazarın vəziyyətini, onu maraqlandıran məhsul və xidmətlərə tələb və təklifi öyrənir. • Müəssisənin fəaliyyətinin həyat keçirildiyi sahə ilə bağlı birca fondları, müəssisələrin maliyyə vəziyyətinə nəzarət edir. • Müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, müəssisənin patnyor-şirkətlərinin nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Kütləvi informasiya vasitələrində reklamın yerləşdirilməsi, müxtəlif layihələrin sponsorluğu, iqtisadi təbliğat və s. məsələlər üzrə media nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Bütün bəndləri müəssisə direktoru ilə razılaşdırdıqdan sonra müxtəlif hüquqi və xüsusi şəxslərlə müqavilələr bağlayır.
Bilməlidir: • Ümumi və şəbəkə marketinqi. Marketinq strategiyası inkişafının əsasları. • Müqavilələrin bağlanması qaydaları • Dünyadakı iqtisadi vəziyyət barədə tam və yeni məlumatı, xüsusilə, şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı spesifik məlumatı. • Müəssisənin marketinq fəaiyyəti ilə bağlı əsas iqtisadi müddəalar və qanunvericilik aktları.
Kvalifikasiya tələbləri: • Mütləq müvafiq sahədə ali təhsil • Azərbaycan, Rus, İngilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı; • Analitik, yaradıcılıq, təşəbbüskarlıq və tədqiqat apara bilmə qabiliyyəti; • Ünsiyyət qurabilmə qabiliyyəti • Müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi bacarığı; • Etikalı olmaq • Səliqəli xarici görünüş • Satış texnikaları biliyi • Müştəri cəlbi bacarığı • 3 ildən az olmayaraq iş stajı • Şəkilli CV
Bu vəzifəyə iddialıyam
2).MARKETİNQ üzrə BAŞ MÜTƏXƏSİS.
Vəzifə: Marketinq üzrə baş mütəxəssis
Sahə: ictimaiyyətlə iş üzrə departamenti
Vəzifələri:
• Marketinq strategiyası və marketinq siyasətinin həyata keçirilməsi üzrə planların işlənib hazıranması ilə məşğuldur. • Bazarın vəziyyətini, onu maraqlandıran məhsul və xidmətlərə tələb və təklifi daim öyrənir. • Müəssisənin fəaliyyətinin həyata keçirildiyi sahə ilə bağlı birca fondlarının, müəssisələrin maliyyə vəziyyətinə nəzarət edir. • Bilavasitə rəhbərliklə razılaşdırdıqdan sonra müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, müəssisənin patnyor-şirkətlərinin nümayəndələri ilə danışıqlarda iştirak edir. • Bilavasitə rəhbərliklə razılaşdırdıqdan sonra kütləvi informasiya vasitələrində reklamın yerləşdirilməsi, müxtəlif layihələrin sponsorluğu, iqtisadi təbliğat və s. məsələlər üzrə media nümayəndələri ilə danışıqlarda iştirak edir. • Zəruri sənədlərin tərtib edilməsi, müxtəlif buklet və reklam plakatlarının layihələşdirilməsi ilə məşğul olur. Müxtəlif reklam aksiyalarının keçirilməsi üzrə işdə iştirak edir.
Bilməlidir: • Ümumi şəbəkə marketinqini. Marketinq strategiyasının inkişaf əsaslarını. • Makro və mikro iqtisadiyyat barədə əsas anlayışları. • Müqavilələrin bağlanması barədə qayda və əsas müddəaları. • Dünyadakı iqtisadi vəziyyət barədə tam və yeni məlumatı, xüsusilə, şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı spesifik məlumatı. • Müəssisənin marketinq fəaiyyəti ilə bağlı əsas iqtisadi müddəalar və qanunvericilik aktlarını.
Kvalifikasiya tələbləri: • Mütləq müvafiq sahədə ali təhsil • Azərbaycan, Rus, İngilis dillərində sərbəst danışıq bacarığı; • Analitik, yaradıcılıq, təşəbbüskarlıq və tədqiqat apara bilmə qabiliyyəti; • Ünsiyyət qurabilmə qabiliyyəti • Müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi bacarığı; • Etikalı olmaq • Səliqəli xarici görünüş • Satış texnikaları biliyi • Müştəri cəlbi bacarığı • 3 ildən az olmayaraq iş stajı • Şəkilli CV
Bu vəzifəyə iddialıyam
3).MARKETİNQ üzrə MÜTƏXƏSİS.
Vəzifə: Marketinq üzrə mütəxəssis
Vəzifələri:
• Marketinq strategiyası və marketinq siyasətinin həyata keçirilməsi üzrə planların işlənib hazıranması ilə məşğuldur. • Bazarın vəziyyətini, onu maraqlandıran məhsul və xidmətlərə tələb və təklifi daim öyrənir. • Müəssisənin fəaliyyətinin həyata keçirildiyi sahə ilə bağlı birca fondlarının, müəssisələrin maliyyə vəziyyətinə nəzarət edir. • Bilavasitə rəhbərliklə razılaşdırdıqdan sonra müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, müəssisənin patnyor-şirkətlərinin nümayəndələri ilə danışıqlarda iştirak edir. • Bilavasitə rəhbərliklə razılaşdırdıqdan sonra kütləvi informasiya vasitələrində reklamın yerləşdirilməsi, müxtəlif layihələrin sponsorluğu, iqtisadi təbliğat və s. məsələlər üzrə media nümayəndələri ilə danışıqlarda iştirak edir. • Zəruri sənədlərin tərtib edilməsi, müxtəlif buklet və reklam plakatlarının layihələşdirilməsi ilə məşğul olur. Müxtəlif reklam aksiyalarının keçirilməsi üzrə işdə iştirak edir.
Bilməlidir: • Ümumi şəbəkə marketinqini. Marketinq strategiyasının inkişaf əsaslarını. • Makro və mikro iqtisadiyyat barədə əsas anlayışları. • Müqavilələrin bağlanması barədə qayda və əsas müddəaları. • Dünyadakı iqtisadi vəziyyət barədə tam və yeni məlumatı, xüsusilə, şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı spesifik məlumatı. • Müəssisənin marketinq fəaiyyəti ilə bağlı əsas iqtisadi müddəalar və qanunvericilik aktlarını.
Kvalifikasiya tələbləri: • Mütləq müvafiq sahədə ali təhsil • 1 ildən az olmayaraq iş stajı • Etikalı olmaq • Azərbaycan, Rus və qismən İngilis dillərində danışıq qabiliyyəti • Müştəri cəlbi bacarığı • Şəkilli CV Bu vəzifəyə iddialıyam
4).İCTİMAİYYƏTLƏ İŞ ÜZRƏ DİREKTOR.
Vəzifə: İctimaiyyətlə iş üzrə departamentinin direktoru
Sahə: ictimaiyyətlə iş üzrə departamenti
Vəzifə borcu:
• İctimaiyyətlə iş üzrə departamentinin direktoru müəssisənin marketinq strategiyasını və siyasətini həyata keçirir. • O ictimaiyyətlə iş üzrə strategiyası və siyasətinin həyata keçirilməsi üzrə planların işlənib hazırlanması və tətbiqi ilə məşğuldur. • Bazarın vəziyyətini, onu maraqlandıran məhsul və xidmətlərə tələb və təklifi öyrənir. • Müəssisənin fəaliyyətinin həyata keçirildiyi sahə ilə bağlı reklam kompaniyaları, müəssisənin ictimaiyyət arası tanınmasına nəzarət edir. • Müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, müəssisənin patnyor-şirkətlərinin nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Kütləvi informasiya vasitələrində reklamın yerləşdirilməsi, müxtəlif layihələrin sponsorluğu, iqtisadi təbliğat və s. məsələlər üzrə media nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Bütün bəndləri müəssisə direktoru ilə razılaşdırdıqdan sonra müxtəlif hüquqi və xüsusi şəxslərlə müqavilələr bağlayır.
Bilməlidir: • Ümumi və şəbəkə marketinqi. ictimaiyyətlə iş üzrə strategiyası inkişafının əsasları. • Dünyadakı iqtisadi vəziyyət barədə tam və yeni məlumatı, xüsusilə, şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı spesifik məlumatı. • Müəssisənin marketinq fəaiyyəti ilə bağlı əsas iqtisadi müddəalar və qanunvericilik aktları.
Kvalifikasiya tələbləri: • Müvafiq sahədə ali təhsil • 3 ildən az olmayaraq iş stajı • Şəkilli CV
Bu vəzifəyə iddialıyam
5).İCTİMAİYYƏTLƏ İŞ ÜZRƏ DEPARTAMENTİNİN MÜTƏXƏSSİSİ.
Vəzifə: İctimaiyyətlə iş üzrə departamentinin mütəxəssisi
Sahə: ictimaiyyətlə iş üzrə departamenti
Vəzifə borcu: • İctimaiyyətlə iş üzrə departamentinin mütəxəssisi müəssisənin marketinq strategiyasını və siyasətini həyata keçirir. • O ictimaiyyətlə iş üzrə strategiyası və siyasətinin həyata keçirilməsi üzrə planların işlənib hazırlanması və tətbiqi ilə məşğuldur. • Bazarın vəziyyətini, onu maraqlandıran məhsul və xidmətlərə tələb və təklifi öyrənir. • Müəssisənin fəaliyyətinin həyata keçirildiyi sahə ilə bağlı reklam kompaniyaları, müəssisənin ictimaiyyət arası tanınmasına nəzarət edir. • Müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, müəssisənin patnyor-şirkətlərinin nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Kütləvi informasiya vasitələrində reklamın yerləşdirilməsi, müxtəlif layihələrin sponsorluğu, iqtisadi təbliğat və s. məsələlər üzrə media nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Bütün bəndləri ictimaiyyətlə iş üzrə departamentinin direktoru ilə razılaşdırdıqdan sonra müxtəlif hüquqi və xüsusi şəxslərlə müqavilələr bağlayır.
Bilməlidir: • Ümumi və şəbəkə marketinqi. ictimaiyyətlə iş üzrə strategiyası inkişafının əsasları. • Dünyadakı iqtisadi vəziyyət barədə tam və yeni məlumatı, xüsusilə, şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı spesifik məlumatı. • Müəssisənin marketinq fəaiyyəti ilə bağlı əsas iqtisadi müddəalar və qanunvericilik aktları.
Kvalifikasiya tələbləri: • Müvafiq sahədə ali təhsil • 2 ildən az olmayaraq iş stajı • Şəkilli CV
Bu vəzifəyə iddialıyam
6).İCTİMAİYYƏTLƏ İŞ ÜZRƏ DEPARTAMENTİNİN BAŞ MÜTƏXƏSSİSİ.
Vəzifə: İctimaiyyətlə iş üzrə departamentinin baş mütəxəssisi
Sahə: ictimaiyyətlə iş üzrə departamenti
Vəzifə borcu:
• İctimaiyyətlə iş üzrə departamentinin baş mütəxəssisi müəssisənin marketinq strategiyasını və siyasətini həyata keçirir. • O ictimaiyyətlə iş üzrə strategiyası və siyasətinin həyata keçirilməsi üzrə planların işlənib hazırlanması və tətbiqi ilə məşğuldur. • Bazarın vəziyyətini, onu maraqlandıran məhsul və xidmətlərə tələb və təklifi öyrənir. • Müəssisənin fəaliyyətinin həyata keçirildiyi sahə ilə bağlı reklam kompaniyaları, müəssisənin ictimaiyyət arası tanınmasına nəzarət edir. • Müxtəlif şirkətlərin nümayəndələri, potensial müştərilər, müəssisənin patnyor-şirkətlərinin nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Kütləvi informasiya vasitələrində reklamın yerləşdirilməsi, müxtəlif layihələrin sponsorluğu, iqtisadi təbliğat və s. məsələlər üzrə media nümayəndələri ilə danışıqlar aparır. • Bütün bəndləri ictimaiyyətlə iş üzrə departamentinin direktoru ilə razılaşdırdıqdan sonra müxtəlif hüquqi və xüsusi şəxslərlə müqavilələr bağlayır.
Bilməlidir: • Ümumi və şəbəkə marketinqi. ictimaiyyətlə iş üzrə strategiyası inkişafının əsasları. • Dünyadakı iqtisadi vəziyyət barədə tam və yeni məlumatı, xüsusilə, şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı spesifik məlumatı. • Müəssisənin marketinq fəaiyyəti ilə bağlı əsas iqtisadi müddəalar və qanunvericilik aktları.
Kvalifikasiya tələbləri:
• Müvafiq sahədə ali təhsil • 5 ildən az olmayaraq iş stajı • Şəkilli CV
Bu vəzifəyə iddialıyam
|
|
|