az ru en 
 
<< Əvvəlki Səhifə
Süd məhsulları bazarında “SEVİMLİ DAD” Brendinin yeni məhsullar seriyasının yer almasının ümumi icmalı.

07.02.2012 14:53:09

12 il fəaliyyəti ərzində “Milk - Pro” MMC şirkətinin əsas brendinin qısadılmış adı “M-Pro” olmuşdur. Təbii ki, bu brend alıcıya məhsul haqqında lazımı informasiyanı çatdıra bilmirdi. Məqsədli səmtləşmə yox idi, brendin adı yaddaşda qalmırdı. Şirkətin müdiriyyəti qarşısında bir sual dayandı – yeni marka yaratmaq, hansının ki, əsas fikir sürətini çıxartmaq kifayət qədər çətin olsun, aydın mövqeli, senmentasiyalı, qısası, marka unikal olmalıdır. “Sevimli - Dad” markasının görünüşü adidir. Heç bir zəhlə tökən və kəskin çağırış yoxdur. buna baxmayaraq insanın yaddaşında tez qalır və marağını qazanır. Brend nə deməkdir? İngilis sözü olub “brand”- («клеймо») “möhür”deməkdir, hansıki onun təyinatına uyğundur: dizayn, məyyən bir məhsul üçün işlənmiş stildə , hansını ki, bazarda fərqləndirir və önə çıxardır (satış vasitəsi ilə qablaşdırma), qrafik işarələri, loqotiplər və multimedia texnoloqiyası Birinci

mərhələdə markaya laiqli ad vermək lazım idi. Onun nəaliyyətini təmsil etmək üçün ad çox önəmlidir, çünki o markanı simvolizə və əfsanələşdirməyə məcburdur. Uzun və əzablı axtarışlardan sonra “Sevimli - Dad” adı tapıldı. Bu ad həmahəng səslənir və qulağı yormur həmçinin rahatlıqla yadda qalır. Bu adın əsas uğuru odur ki, alıcı dərhal anlayır ki, söhbət məhz qida məhsulundan gedir. “SEVIMLI DAD” mağazalar şəbəkəsinin xarakter xüsusiyyəti xoş mühit və xüsusi alıcılara qayğı göstərilməsidir. Həmçinin markanın işlənməsinin əsas hissəsi markasının mövcud konseptual loqosudur. Onu yaradarkən şirkət yalnız pozitiv və müsbət assosiasiyalardan istifadə edib.“Milk - Pro” MMC şirkətinin vacib məsələlərindən biri də dəbdəbəli üslubu yaratmaqdır. Markanın yaranması, inkişafı təkcə onun adı və loqotipi ilə bitmir. Bir neçə ay ərzində bu dəbdəbəli üslub , qaimələrdən başlayaraq mağazalarımızdakı satıcıların xüsüsi formasına kimi yarandı. Azərbaycanın bir çox rayonlarında, o cümlədən Bakıda açılmış “Sevimli - Dad” mağazalar şəbəkəsi markanın dəbdəbəli üslubuna tam cavab verir. Bütün mağazalar eyni stildə yaradılıb. “Sevimli - Dad”mağazaları alıcılar arasında daha da şöhrət qazandırır ki, bu da adın yaxşı səslənməsinə və dəbdəbəli üslubun sayəsindədir. Bizim dəbdəbəli mağazalarımız alıcılarına müasir və texnoloji dizayn, komfort, rahat yer və yüksək ixtisaslı kadr alıcılarımıza yüksək zövq verir, bunun da nəticəsində mağazamıza baş çəkənlərin sayı artmaqdadır. Potensial istifadəçi “Sevimli - Dad” mağazasına gələrkən hansı məhsulu televizorda görürsə ona diqqət yetitrir,bu və ya digər məhsulun əsas seçimi üçün parametr marka hesab olunmur-məhsulun özü hesab olunur.. Bir dəfə məhsulu alan alıcı , növbəti dəfə seçimini markaya istiqamətləndirəcək , çünki artıq biləcək ki, məhsulun keyfiyyətinə marka zəmanət verir.Beləliklə biznesin strateqiyasının inkişafı xüsusən də “Sevimli - Dad” markası İNTENSİV REKLAM KOMPANİYASI İSTİFADƏ edərək “Milk - Pro” MMC şirkətinin prioriteti hesab olunur.Alıcıya diqqət “Sevimli - Dad” mağazalarının əsas iş prinsipi hesab olunur. Ən əsası da odur ki, güclü markanı, güclü insanlar yaradır. “Milk - Pro” MMC – nin tərkibi təcrübəli personala malikdir, belə ki, hər işçi, rütbəsindən asılı olmayaraq, öz ideya və təkliflərini söyləməkdən çəkinmirlər və ən məsuliyyətli anda təşəbbüsü öz əlinə götürməyə hazırdırlar. Hal-hazırda Azərbaycanda, həmçinin MDB –nin başqa ölkələrində alıcılar daha çox fiziki məhsulla deyil, xidmətlə istiqamətlənirlər. Ona görə də biz çalışırıq ki, alıcılarımız təkcə qiymət-keyfiyyət nisbəti əsasında məhsulları almasınlar, məhz sözügedən məhsul ilə qidalanarkən o dad təəsüratlarını qiymətləndirsinlər. Biz istəyirik ki, alıcılarımız “Sevimli - Dad” markamıza həmişə simpatiya ilə yanaşsınlar.
Necə deyərlər güclü brendi güclü insanlar yaradır. Brendin uğuru bazarda –birinci növbədə onun inkişafı üçün gəbul olunmuş uğurlu , verilmiş gərarlarından asılıdır. Vacib qərar verərkən necə səhvə yol verməyək? Marketinq, psixoloq, finans, logistika haqqında məlumatın olmadığı halda ilk addımı nece seçmək olar. Sualın cavabı çox sadədir.Biz öz intuitsiyamıza etibar eləməyə çalışırıq və yalnız o məsələlərə yenidən baxılır ki, daxili səsimiz təsdiqləmiş olsun, səsimiz “hə” deyərsə biz qərarımızı logik analiz edirik. Ümid edirik ki, işə yalnız belə yanaşma Azərbaycan Respublikasının ekonomik şəraitini yaxşılaşdırar.

<< Əvvəlki Səhifə
 

Bütün hüquqlar qorunur
Copyright © 2011 mpro.az